Contoh Karangan Cita Cita Saya

Panjang karangan anda hendaklah antara 200 hingga 250 patah perkataan. Saya dipertanggungjawabkan untuk urusan dapur merancang menu menjaga kualiti makanan dan mengenal pasti cita rasa pelanggan.


Laman Ilmu Tips Belajar C Contoh Karangan Insyak هوايتي Hobi Saya Solat La Mans Tips

Saya lahir di sebuah kampung kecil bernama Kusuma Wijaya pada tanggal 18 Juli 2000.

. Contoh Autobiografi Bahasa Inggris. Saya tinggal dalam keluarga yang sangat sederhana namun penuh kehangatan. Saya lahir sebagai anak pertama dari tiga bersaudara.

Razali dan ahli-ahli lembaga pengarah koperasi sekolah yang lain seperti Ramlah dan Saridevi telah berusaha dengan gigih untuk memajukan dan membangunkan kedai koperasi sekolah Menengah Teknik Seri Kayangan. Nama saya adalah Nurul Aulia Permata dan biasa dipanggil dengan Aulia. Dalam meniti arus kemodenan yang berteraskan sains dan teknologi maklumat faktor kesihatan masyarakat pada hari ini berada pada tahap yang membimbangkan pihak berkuasa.

Tuan pengetua Cikgu Syamsudin selaku Pengerusi koperasi memaklumkan tujuan penubuhan koperasi. Huraikan pendapat anda tentang cara-cara mengamalkan gaya hidup sihat. Selain itu saya mempunyai pengalaman bekerja sebagai cef di Restoran Eagle Langkawi selama lapan tahun.

Sekiranya saya ditawarkan jawatan ini saya bersedia untuk bekerja mengikut syif dan bekerja lebih masa. Untuk mencapai matlamat demi kebaikan bersama.


Karangan Tentang Ibu Saya Tahun 6 Zafrina Malay Language Language


Koleksi Karangan Untuk Murid Galus Karangan Belajar Pendidikan


1


Ibu Saya Contoh Karangan Tahun 3 Zafrina Keluarga Saya Belajar Karangan

Post a Comment

0 Comments

Ad Code